Меню сайту
Форма входу
Головна » 2017 » Листопад » 20 » Денис Таргонський: УПЦ засудила прийняте ВР рішення...
19:25
Денис Таргонський: УПЦ засудила прийняте ВР рішення...

Денис Таргонський: УПЦ засудила прийняте ВР рішення...

УПЦ засудила прийняте ВР рішення про те, щоб 25 Грудня зробити вихідним днем. От не знаю, чи то щире невігластво, чи замовлення "опозиційного блоку", який ігнорував цей законопроект у ВР. Потрібно розібратися, хоча б для себе. Мо хто поправе хід думки, буду тільки радий.

Отже цитую голову інформаційно-просвітницького відділу архиєпископа Климента (Вечері), але його думку супроводжуватиму своєю:

1. "16 ноября одним махом добавили украинцам новый выходной и лишили старого... решили отменить выходной 2 мая".
- Ще б можна будо зрозуміти переживання Владики, якби безбожно замінили 7 Січня на 25 Грудня. Але ВР в цьому випадку виявилася більш побожнішою, ніж ієрархи УПЦ, які шкодують за радянськими травневими святками. Виходить депутати хочуть декілька раз у рік Новонародженого Христа прославляти, а духовенство за радянським анцихристом і святами, які його прославляли, сумує. Не можу не здивуваттсь також тому, з якою ревністю наша Церква стоїть за більшовизм. І це не поодинокий випадок. Держава, наприклад, перейменувала м. Кіровоград на м. Кропивницький, а єпархія УПЦ стоїть в істині до нинішнього дня і називається Кіровоградською в честь одного із найпослідовніших провідників політики червоного терору, командарма Червоної Армії, яка попів прямо у вівтарях розпинала живими. Після його смерті і в його честь Сталін замордував та розстріляв тисячі невинних людей, серед яких було вагоме число духовенства.

2. "25 декабря по григорианскому календарю, вместе со всей Европой, и по юлианскому – 7 января, вместе с православным миром"
А тут вже тяжко визначити, чи то обманює людина, чи то такий обмежений світогляд має? Дозволю нагадати Владиці, що більша частина православних Церков світу святкує Різдво по Григоріанському календарю. І тут мене також вражає вірність вождю світового пролетаріату Леніну того самого "реакційного духовенства", якому він обявив відкриту війну у 1918 році. В тому ж році Ленін і впровадив той календар, згідно якого Церква святкує Різдво й донині, як і всі інші церкви колишнього соцтабору. До революції Новий Рік святкувався після Різдва, як в Типіконі й написано 25 декембрія.

На Помісному Соборі 1918 року це питання було соборно вирішено слідуючим чином - поки що не час тому що "Церква відлілена від держави".


Ось уривок із звернення до пастви св. Патріарха Тихона в зв'язку з календарною реформою в країні 1923 року:
"Со многим тщанием рассмотрев купно с боголюбезными епископами нашими постановление Вселенского Патриарха и, по всестороннем обсуждении, признав, что устанавливаемое им церковное время исчисление: 1) вводится законною церковною властию; 2) нисколько не затрогивает догматов и священных канонов Православной Церкви; 3) оставляет празднование дня Св. Пасхи, согласно постановлению 1-го Вселенского Собора, в первое Воскресенье после первого полнолуния, следующего за весенним равноденствием, т. е. позднее Пасхи иудейской; 4) находится в точнейшем соответствии с данными современной астрономической науки; 5) является не введением западного Григорианского календаря, а лишь исправлением старой Пасхалии с исчислением дней Пасхи по времени Матери Церквей Божьих – Церкви Иерусалимской, и в 6) потребно и удобно для согласования церковной жизни Русской с установленным уже в нашем отечестве и во всех христианских странах время исчислением, – мы и епископы наши единогласно постановляем: во 1-х, пропустить во время исчислении 13 дней так, чтобы после 1-го октября старого стиля вместо 2-го следовало 15-ое октября; 2) вопрос о времени празднования Св. Пасхи решить в согласии с православными церквами по постановлениям бывшего в Константинополе в сем году всеправославного собрания..."
Церкві не дали впровадити рішення собору в життя. Це була така антицерковна календарна політика радянської держави, яка бажала відірвати РПЦ від всіх інших церков світу.

Вони воліли по методу розділяй і володарюй поділити Церкву на "угрупування" і заставити їх між собою ворогувати. Вони заставили одну Церкву жити по двох календарях. Якби більшовики захотіли, вони б заставили як не Патріарха Тихона то Митрополита Сергія (Страгородського) впровадити календарну реформу, як вони заставили його йти повністю на всі поступки, які їм були потрібні (Декларація, виправдання терору і його приховування...). Просто для більшовиків перехід на новий календар був не вигідний бо зближував владу і Церкву, а так це ще один привід для переслідувань - всі на роботі, а християнин відмовляється працювати, бо в нього свято. Як на мене Тихона заставили підписати саме відміну. Він же, коли служив в Америці дозволяв служити тим юрисдикціям, які того бажали по своєму календарю. "Не людина для суботи, а субота для людини"!

Згодний з владикою «Христос родился один раз, а не два". Давайте будемо як вся Церква а не всю Церкву під себе підлаштовувати. А то коли мова йде про УПЦ КП, то ми заявляємо, що нас визнає світове православіє, а тут виходить, що ми не визнаємо світового православія!

3. " Более 80% украинцев считают для себя наиболее значимыми праздниками Пасху и Рождество. И почти столько же наших граждан полностью не доверяют Верховной Раде. депутаты стремятся ослабить подавляющее доверие к церкви на фоне полного дефолта Верховной Рады».
- Спікери УПЦ кажуть, що Церква не вмішується в політику, а тут єпископ робить чисто політичні заяви. Нагадаю переємникам апостолів слова мужів апостольських про те, яким чином належить християнину відноситися до політиків і політики, бо за ІІ тисячі років можна було забути, що то значить бути християнином: "Моліться за всіх святих. Моліться також за царів, за власті і князів, навіть за тих, що переслідують і ненавидять, вас і за ворогів хреста, щоб плід вашої віри був явний для всіх і щоб самі ви були досконалими" (св. Полікарп Смирнський). Ці слова він сказав про чисто язичницьку Римську Імперію.

4. А ось слова "експерта" з питань релігії, який УПЦ розмстила, аби закріпити одне невігластво іншим:
"В таком случае нужно было и мусульманский Курбан Байрам выходным делать, и еврейский Йом-Киппур – мы же страна мультирелигиозная, – сказал «Вестям» политолог Андрей Золотарев. – А так это все увязывается в один просматриваемый план создания украинской поместной церкви"
- Цікаво, на кого розраховані ці слова. На бабусь з села, які ніякої різниці не бачать між іудеєм і мусульманином - однаково всі анцихристи і диявол та його проамериканська влада всіх заженуть у одну анцихртстову помісну церкву. Цікаво було б почути від пана експерта, яким чином практично можливо об'єднати непоєднуване: методи, конкретні документи, коли де і як це раніше здійснювалось... Якщо без іронії говорити, то Україна споконвіку була полікультурною і полірелігійною країною. Тому в нас виникали полемічні богословські центри, братства, школи в Острозі, Луцьку, Києві...., які творили нашу культуру. Після приходу на територію України Російської Імперії всі інші конфесії "відмінили", доки Польща Західну Україну не забрала в 1921році назад. До речі завдяки цьому Почаївська Лавра залишилась ціла й неушкоджена до 1939 року, доки наші брати слов'яни з братньої Русі не знищили разом з правосланими і католиків і євреїв і таких ненависних православному серцю протестантів (так їм і треба, єретикам!).
Моя бабуня розповідала, що польська влада до 1939 року, коли прийшли "совєти", офіційно дозволяла вихідний юдеям, католикам, протестантам... Школи не працювали у ці дні.

5. Останню ремарку волів би сказати вже сам від себе. Наша Церква наприклад "не правильно" святкує Преображення. Воно мало б бути згідно Євангелія перед Страсною і Пасхою. Чому допущена така разюча непослідовність? Тому що в той день, коли Господь Преобразився, учні поставили кущі. Це були єврейські свята плодороддя. А язичницькі свята плодороддя в слов'ян припадають на кінець літа. Язичники "встановили" дату цього свята. Церква ради спасіння людей в другорядних несуттевих питаннях пристосовується до людей, як і Господь "пристосовується до немочі людини, аби бути ближче до неї" ( св. Максим Сповідник).

6. І останне. Хотілось би від очільників нашої Церкви почути не політичний, а богословський коментар календарного питання. А так як його немає на офіційних сайтах, то пропоную свій домашній самокльоп.

Вперше про Різдво Христове як про церковне свято згадує Климент Олександрійський у ІІІ столітті у зв’язку з гностиками-послідовниками Василіда. Вони святкували Богоявлення як сходження νους-а, тобто розуму Божества, у вигляді голуба на чоловіка Ісуса. За їхнім вченням, лише після цього Спаситель став безгрішним. Звичайно, Церква протиставила цій традиції свою і почала святкувати Богоявлення і Різдво Христове одночасно, одного дня — 6 січня. Цим самим Церква поставила чіткий богословський акцент: Христос уже народився Богом. А у своєму хрещенні не став Богом, а лише явив Себе Богом як Єдиний від Трійці.

Церкві, як і будь-якій живій істоті, властивий інстинкт самозбереження. Як, наприклад, поводити себе християнину, який жив того часу в Римі? Адже саме в цей період року тут жваво святкували сатурналії, чи сонцеворот. Ось папа Юлій у ІV столітті і вирішив відділити Різдво і Богоявлення таким чином, щоб святки охоплювали саме весь цикл сатурналій. Таким чином, християни, що жили у язичницькому суспільстві, теж раділи, тільки Сонцю правди, як Христос і називається у тропарі Різдву Христовому. Пізніше цю практику дуже обережно вводить в Антіохії Іоанн Златоуст, а Григорій Богослов розповсюджує цю традицію по всій Візантії.

P.S.В даному тексті не міститься заклику до переходу на Григоріанський календар. Це просто коментар.

Facebook, 18 листопада 2017

Переглядів: 103 | Додав: Yarko | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту
 
  
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2018 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz